Never will I ever...

Min största rädsla är att bli till en person jag aldrig någonsin vill bli som. Att leva uppe i ett luftslott och gå och gräva upp orelaterade, orättvisa och oexisterande argument bara för att min hjärna bygger upp massa dumheter. 
 
Jag ska börja gå i terapi den dagen något av dessa personlighetsdrag börjar gå överstyr:
 
  • Orelevanta argument
  • Tankar om saker som inte finns
  • När logiska tankar sviktar
  • Diskussioner där motparten inte får en syl i vädret för att jag pratar på om alla problem som inte finns
  • Avundsjuka för att någon annan får något mer än vad jag får
Kan göra listan milslång. Återkommer vid bättre tid. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miiillla

Om hundra år är allting glömt

RSS 2.0