Fan också.

Idag är jag arg. Arg och ledsen. Jag vill bara skrika och slå på någon, frustrationen pirrar hela vägen ut till fingertopparna. Är så JÄVLA arg alltså. 
 
Delar man inte på allt om man är ett par? Sen två år tillbaka? Bor ihop, lever ihop? Man delar väl för fan på allt då? Eller ska man dela på allt, förutom en sak? Jag vill bara gråta och skrika och vara ensam. Idag vill jag inte träffa någon. Jag vill vara ensam. Kan man sätta allt på paus och bara gå hem till en tom lägenhet och vara arg för sig själv? Jag orkar inte nu. Har ingen kämparglöd i mig så jag känner för att bara skita i allt och alla. 
 
Fan också. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miiillla

Om hundra år är allting glömt

RSS 2.0